20.2.16

Chaos

Με έχει πιάσει μανία και τρώω ματαιότητα με την κουτάλα της σούπας αχόρταγα
Στραβοκαταπίνω και βήχω μισοπεθαμένα
Μου χτυπάς την πλάτη
Και είναι σαν να μου ρίχνεις σφαλιάρες στο μυαλό
Παίρνω ανάσες και συνεχίζω
Το ίδιο αχόρταγα με πριν
Με πιάνει μια φυγή από το λαιμό και με σφίγγει και με ταρακουνάει
Λίγο πριν καταπιώ την τελευταία μου μπουκιά
Ασφυκτυώ ακόμα και μέσα στο Σύμπαν
Δεν έχω χώρο να κρυφτώ από τις εμμονές μου
Είμαι ξεβράκωτη απέναντι στον εαυτό μου
Θα ήθελα να υπάρξει ένας ανθρωπος να με δει ξεβράκωτη χωρίς να τρομάξει
Είμαι ένας κώλος γεμάτος σπυριά κυκλοθυμίας
Τρέχω πάνω κάτω αυτιστικά και πάλι δε με βρίσκω εκεί που με ξέχασα
Ο κακός μου εαυτός ξαναγυρνά κάνοντας κύκλους γύρω από μένα–γύρω από τον εαυτό του
Με κάνει μίζερη και απόμακρη από μένα τουλάχιστον δώδεκα εκατοστα
Και αν με αγαπήσεις κι έτσι
Τότε ο πόλεμος που θα ξεσπάσει
Θα είναι δικός μου και δικός σου
Στην πιο ρομαντική σφαγή της ανθρωπότητας
Χωρίς ηττημένους
Και με μόνους κερδισμένους εμάς.
Αγάπησέ με κι άλλο να αλλάξω γραφή
Να μη πιάσω ποτέ ξανά μολύβι και χαρτί
Αυτή η πηδιόλα ανάγκη
Με κάνει και γράφω με τα μάτια μου κλεισμένα
Και συνειδητοποιώ
Πως τα  χειρότερα ποιήματα που γράφτηκαν ποτέ
Είναι εκείνα που βγήκαν με ορμή από το στομάχι σαν ρουκέτα εμετού
Και γράφτηκαν σε λιγότερο από δύο λεπτά της ώρας

Photo by Nasos Karabelas