20.9.16

Unlovable


Αυτό που λείπει είναι η ικανότητα της κριτικής σκέψης
Παπαγαλίζουμε τις ζωές άλλων
Ακόμα και τους οργασμούς των πορνοταινιών της φθηνής τηλεόρασης
Και σάμπως τί κακό έχει η φθηνή τηλεόραση
Αφού αγοράζεται απο φτωχά νοητικά πλάσματα
Με φθηνή αντίληψη και υπόσταση
Που αγοράζουν τις συνειδήσεις τους απο τα πανέρια της λαϊκής
Και φορούν βρακιά απο δεύτερο χέρι απο κώλους προνομιούχους
Θυμάμαι παλιά που έχυνα δυνατά
Που η κραυγή μου ακουγόταν ως την άκρη του κόσμου
Τώρα χύνω ψιθυριστά και πνιγμένα
Κρατώντας την αναπνοή μου τρέμοντας
Γιατί δικός μου είναι ο οργασμός
Δικός μου και δικός σου
Και πρέπει να μείνει μεταξύ μας
Σαν τα πιο ακριβά μυστικά
Που φυλάσσονται σε θυρίδες με βελούδινη επένδυση
Για να μη τα μιάσουν τα αποβράσματα του κόσμου
Που αγάμητα έμειναν αγάπη μου
Και φθονούν όλα τα υγρά της υφηλίου
Με στεγνό μουνί
Με πεσμένο πούτσο
Που χολή χύνουν, όχι σπέρμα και υγρά
Μετά απο μια επαναλαμβανόμενη μαλακία
Σε κάποιο καταγώγιο του σάπιου του μυαλού
Ο οργασμός όταν γίνεται μαλακία
Χάνει την ιερή του υπόσταση
Και σαπίζει βρωμώντας όλους τους ψυχαναγκασμούς της γης
Μιάσματα οι άλλοι για εμάς αγάπη μου
Μιάσματα
Μιάσματα κι εμείς γι' αυτούς
Μιάσματα που βρωμολοχούν
Που γαμιούνται
Γιατί η ύπαρξή τους κρύβεται ανάμεσα στα πόδια τους
Και που αργά πεθαίνουν
Απο βαθιά αγάπη
Έρωτα
Και καύλα






 Photo by Nasos Karabelas