9.2.15

Prick

Μια φορά κι έναν καιρό, πήρα ένα δάνειο για να φτιάξω το ερειπωμένο σπίτι του παππού για να γινει κατοικήσιμο. Πέρασαν καμιά δεκαριά χρόνια από τότε. Τα πράγματα αλλάξανε, ο μισθός μου έπεσε, η δόση όσο πήγαινε και με έσφιγγε, αρχίζω να μη πληρώνω. Μια βροχερή Δευτέρα του Γενάρη, με παίρνει η τράπεζα και «Κυρία Μαρία, ενώ η συνεργασία μας τόσα χρόνια ήταν εξαιρετική, τώρα παρατηρούμε μια σημαντική ασυνέπεια στις υποχρεώσεις αποπλήρωσης.» μου είπε μια αυστηρογκεσταπίτικη φωνή. «Δεν έχω κυρία μου» απάντησα στη φωνή. «Ναι, μα η τράπεζα δεν είναι Φιλανθρωπικό ίδρυμα ξέρετε… και το σπίτι σας είναι υποθηκευμένο μη ξεχνάτε…» μου ξαναείπε το ρομποτοειδές. «και το σπίτι μου είναι υποθηκευμένο, και ο δεξής μου νεφρός επίσης υποθηκευμένος είναι. Διαλέχτε και πάρτε» της απάντησα. «Κυρία Μαρία, δεν είστε σε θέση να ειρωνεύεστε.» μου ξανά είπε. «Είμαι σε τέτοια θέση που μπορώ να κάνω ότι θέλω. Αλλά δε σας ειρωνεύομαι. Θα σας ειρωνευόμουν αν σας έλεγα πως είναι υποθηκευμένο στην τράπεζά σας το αριστερό αρχίδι του παππού μου, οπότε μπορείτε να πάρετε αυτό.» της απάντησα. «Ρίχνετε το επίπεδο» μου είπε. «Ρίχνετε τη ζωή μου» της είπα, και συνέχισα «Δεν είμαι ΚΛΕΦΤΡΑ σαν εσάς, ούτε θέλω να σας φάω τα χρήματα. Δεν είμαι ΑΝΗΘΙΚΗ, έχω ένα χρέος που δε μπορώ να αποπληρώσω ότι και να κάνω...» Θέλετε το σπίτι μου; Θέλετε τον νεφρό μου; Μήπως θέλετε το αρχίδι του παππού μου; Πάρτε. Πάρτε κόσμε. Πάρτε και φάτε τους νεφρούς και τα αρχίδια μας. Φάτε και τους βολβούς των ματιών μας αν θέλετε, με λίγο αλατάκι και λευκή σάλτσα σαμπάνιας γίνονται γκουρμεδιές. Φάτε, φάτε και ακροδάχτυλά μας. Τα μόνα που δε μπορείτε να φάτε είναι τις ιδέες μας, τις αξίες μας, την αγάπη μας για τα ιδανικά μας. Ανηθικότητα είναι να έχεις και να μην είσαι συνεπής. Ανηθικότητα είναι να αυτοκτονεί ο γείτονάς σου κι εσύ να πίνεις αφρώδη οίνο και σαμπάνιες στην υγειά του κορόιδου που πέθανε από το κρύο. Ανηθικότητα είναι να κλέβεις για να αποκτήσεις περισσότερα. Ανηθικότητα είναι να σε κάνουν να πεινάς κι ας μη το λες ποτέ και πουθενά από αξιοπρέπεια και μόνο. Να πάρετε την τρομοκρατία σας και να τη βάλετε στον κώλο σας αρχίδια.



Υ.Γ. Η ιστορία είναι βασισμένη σε αληθινά γεγονότα. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις δεν είναι συμπτωματική.